Jak nie zostać oszukanym?

 

Z doświadczenia wiemy, że dobrze, to znaczy uczciwie, terminowo i na odpowiednim poziomie merytorycznym wykonane zadanie, niezależnie od tego o jakiej dziedzinie, branży, usłudze mówimy. To zawszeprocentuje zaufaniem Klienta, który z czystym sumieniem poleca nas znajomym i przyjaciołom, a także sam ponownie do nas wraca, przy każdej sposobności. O tym, że jesteśmy godni zaufania, że z nami jest po prostu fajny kontakt, że wywiązujemy się z terminów, podchodzimy wysoce profesjonalnie do każdego zamówienia, wyszukujemy ciekawą literaturę, odpowiadamy na maile, słuchamy Klientów, spełniamy ich życzenia, dbamy o ich interesy wiedzą ci, którzy z naszych usług już skorzystali, a także ich znajomi.

W przypadku osób, które po raz pierwszy korzystają z usług serwisu, zbudowanie relacji pomiędzy potencjalnym Zamawiającym – Klientem, a Przyjmującym zlecenie – nami i Wykonującym zlecenie – Redaktorem, wydaje się o wiele bardziej skomplikowane Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy jedynym serwisem, który pisze o sobie w samych superlatywach. Cała sztuka jednak polega na tym, aby Klient był w stanie samodzielnie oszacować, kto jest faktycznie godny zaufania, a kto tylko sprawia takie wrażenie. Stawką jest tutaj Państwa czas i pieniądze.

Osobną kategorię Klientów, stanowią Klienci, którzy już raz zostali oszukani. Takim osobom jeszcze trudniej podjąć współpracę z kolejnym człowiekiem czy firmą, jeszcze trudniej zaufać. W tej sytuacji sugerujemy podjąć następujące kroki w celu weryfikacji uczciwości przyszłego Wykonawcy:

  1. Sprawdzić, na ile kompetentny jest zespół ludzi, którzy mają się zająć się przygotowania dla Państwa zbioru pomocy naukowych.
    W jaki sposób to zweryfikować?
    • wystarczy podjąć dyskusję na interesujący Państwa temat. Każde pytanie jest na bieżąco przekazywane odpowiedniemu Redaktorowi, który odpowiedzialny byłby za realizację Państwa zamówienia. To on jest w stanie określić, jakie materiały należy przygotować dla Państwa, Państwo natomiast powinni być w stanie oszacować czy osoba, z którą prowadzicie rozmowę ma pojęcie o zagadnieniu.
      Nasza lista specjalizacji jest bardzo szeroka, podobnie jak liczba Redaktorów, z którymi współpracujemy;
  2. Sprawdzić, jaki jest czas reakcji na zadawane przez Państwa pytania, oraz jaka jest jakość obsługi.
    W jaki sposób to zweryfikować?
    • czas oczekiwania na odpowiedź na pierwszego wysłanego maila nie powinien przekraczać 30-60 minut;
    • odpowiedź na zadane pytanie powinna być merytoryczna i treściwa. Państwo musicie mieć pewność, że wszelkie wątpliwości zostały rozwiane;
    • macie Państwo prawo zadać nawet i sto pytań, jeśli taka zajdzie potrzeba. Odpowiadający powinien wykazać się szacunkiem, wiedzą i cierpliwością;

Złóż zamówienie